Medlemsbrev Sverigedemokraterna Nacka, maj 2016 | Sverigedemokraterna Nacka

Medlemsbrev Sverigedemokraterna Nacka, maj 2016

Ordföranden har ordet och vill rikta ett stort tack till alla er som kom och besökte oss den 21 maj under öppet hus på kansliet. Vi var över trettio personer totalt som deltog och de allra flesta stannade även kvar för att se riksdagsmannen Kent Ekeroths föredrag om kriminalpolitiken. Historia skrevs! Det var första gången som så många medlemmar från Nacka kommun träffats vid ett och samma tillfälle.

Vi kommer återigen att ställa upp dörren för medlemmar då vi håller vårt första medlemscafé inne på kansliet. Ni som inte hade möjlighet att komma under öppet hus kan passa på att titta in över en kopp kaffe eller te och kanske bara byta några ord.

Onsdagen den 8 juni gör vi ett uppehåll i flygbladsdelandet till förmån för en annan utomhusaktivitet. Vi kommer att ha picknick med korvgrillning. Föreningen bjuder medlemmarna på korv och dryck.

Tid och plats enligt medlemsutskick i er e-post.

Passa på att uppdatera er e-post om ni saknar information om tid och plats för möten och aktiviteter.

Hemsidan kommer att uppdateras mer frekvent efter att föreningen har utsett Michael Kristiansson till ny IT-ansvarig.

Har ni tips och funderingar om sidan så kom in på kansliet när vi håller öppet för medlemscafé eller skicka e-post direkt till Michael på adressen michael.kristiansson@sd.se
Vänliga partihälsningar
David Bergquist