Jimmie Åkesson – I dag är det exakt 500 dagar kvar till riksdagsvalet 2022 | Sverigedemokraterna Nacka

Jimmie Åkesson – I dag är det exakt 500 dagar kvar till riksdagsvalet 2022

Valet den 11 september 2022 är ett val som på många sätt är avgörande för vår nation. Ett val vars utfall kommer att påverka oss i vår vardag, och kommande generationer i deras. Det är ett ödesval för Sverige.

Det är 500 dagar kvar tills vi på allvar kan börja arbetet med en ansvarsfull invandringspolitik och en kravbaserad integrationspolitik värd namnet. Sverige tål inte mer av destruktiv splittringspolitik som river upp djupa sår i vår välfärd. Som slår sönder all den sammanhållning och tillit som en gång i tiden kännetecknade vårt land.

Nu är det 500 dagar tills vi kan sätta igång arbetet med att forma en ny ledning för Sverige När vi går in i skarpa regeringsförhandlingar är det välfärden, invandringen och brottsligheten som är vårt omedelbara fokus: Trygghet. Solidaritet. Sammanhållning

Tillsammans binder dessa värden oss samman och lägger grunden för ett nytt modernt folkhem. Bli medlem hos Sverigedemokraterna idag: https://formular.sd.se/sd/medlemsansokan/